Väl framme..

Så var man här... i kylan. Snälla lowa mötte upp mig vid tåget och hjälpte mig att bära...välbehövligt. haha jag packar ju så kasst :P

Vi åkte direkt upp till stallet och hälsade på Fencen och gjorde lite jobb där. eller vi och vi. lowa gjorde jobbet och jag tittade på mest och frös om fötterna. :D

Lowa ska snart till skolan och jag ska va kvar här och se på film och ta det lungt. Man vågar ju knappt sig ut.. de e sååå kallt.



ikväll blir de nog lungt tror jag. Imorgon får vi se vad vi hittar på. =)
För på söndag bär de ju av till vemdalen. de ska bli såå skojj .



Nehe nu ska jag nog välja film och lägga mig i sägen :)

2009-01-16 @ 12:22:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Svar:Nehe? VAd rolig=) Vad gör du då?



Ha det så bra i helgen!0)

Kram

2009-01-16 @ 12:42:23
URL: http://careoff.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar:jasså okej.. är det kul?

jag jobbar i jönköping som brevbärare=P härligt med kondistion och reklam^^

2009-01-16 @ 16:12:09
Postat av: cornelia

Svar:jasså okej.. är det kul?

jag jobbar i jönköping som brevbärare=P härligt med kondistion och reklam^^

2009-01-16 @ 16:12:12
URL: http://careoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0