Tweet tweet...

Fredag!

Man blir liksom glad :)

Idag hade jag tänkt, eftersom jag känner mig friskare att jag skulle åka till täby centrum och gå på pandurohobby. för jag vill nämligen göra egna halsband. Blev så inspererad av en tjej i vemdalen som hade fått ett halsband av hennes kompis. och inte vilket halsband som helst utan av pärlor, tv-spelsgubbar ♥



Är dom inte helt absolut fantastiska...?!

Så nu ska jag åka och köpa pärlor och göra halsband av de små rackarna.
Ni får se resultatet sen :)


MEN.. dock hade de vart trevligt att duscha innan man åkte, och vi har inget varmvatten. Vilket suger rätt hårt.
Så, så fort varmvattnet är tillbaka så beger vi oss för lite inhandlande.

ajöss
2009-01-30 @ 13:42:09 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0