torsdag kväll, wii

Har precis ätit middag som blev spaghetti med typ nå kött i =) fick dirkektleverans från svärisarna <3

Efter de blev de efterrätt.. Glass med maränger och chokladsås :D

Maddie va här en snabbis också och hämtade sin julklapp.. hon blev superglad. Min älskling!



Jag och erik hade verkligen lust att göra något, något som man orkar i detta tillstånd.. så vi satte på wii och spelade lite :D

Bowling blev de..haha




Men eftersom jag vann hela tiden så gav erik upp.. :) Muahaha. de va inte hela sanningen kanske men de lät bra ^^

Blir nog hemma imorgon också.. Läkaren tyckte jag skulle de och då kör vi på de =)




haha erik står och pratar med sig själv medans han spelar golf på Wii. Jag la ner men han och hans wii-gubbe verkar ju fått bra kontakt :D haha

återkommer...

2009-01-08 @ 19:36:05 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0