Fairytale gone bad...



Jag vet inte vad felet är men jag tror jag blivit besatt på riktigt. Jag har iförsejj alltid tyckt att foto är kul, kanske därför jag gick media i gymnasiet. Men sen tappade jag liksom intresset när man gick ut för allt va så jobbigt dom sista månaderna.
Det fanns annat att koncentrera sig på om jag säger så. 

men nu har jag liksom börjat se saker i bilder. När jag åker till jobbet kan ja se nåt och tänka: "-åh de där skulle bli ett fin bild"

Därför har jag kommit på att jag bara måste ha en ny kamera. Och jag har siktet på Nikon D40.  :)


Jag tycker ju faktiskt att de är kul att fota.

 















2009-01-08 @ 10:58:46 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0