Middagsbak..

Dagen har gått rätt fort och jag känner mig på benen igen. Känns bra. Nu vägrar jag bli sjuk igen. V ä g r a r


Jag och erik satt och disskuterade middagsförslag.. han lyckades övertala mig om att göra mimmis tacopaj :) Så de fick de bli. Nu står pajen i ugnen och luktar sjuuukt gott.. till de tänkte vi äta lite nachochips och creme fraiche.

Sist blev ju resultatet inte allt för äckligt :D


Denna gång blev den inte alls likadan men den blir nog minst lika god får vi hoppas. Av någon anledning tyckte vi den såg onyttigare ut denna gång. haha hur de nu gick till :)




Imorgon hade jag ju faktiskt orkat med lite jobb men jag e ju ledig...
ska väl inte klaga iförsig men känner hur pengarna rinner ur mina händer...



2009-01-29 @ 17:13:09 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0