Lw!

Igår va en rätt skön dag. Jobade 07.30-16 och sen åkte jag direkt till frissan :)  Klippning och slingor :D såå nöjd.

Anette är typ bäst. :)

Gick en promenad och sedan hem och laga mat. Blev mimmis pankakor. de är något speciellt med dom. jag jar ju min hemliga ingrediens.



Skulle egentligen packat igår men haha de orkade jag inte. Tillbringade istället min tid framför SVT1 kl 21.
det var ju Lars Winnerbäck dokumentären.
Jag har redan den dvd:n men har lånat ut den till mamma utan att titta på den, dumt enligt vissa,snällt enligt mig själv.
:D

Det fanns en sak som jag nästan grät till.
När Miss Li började gråta till "Om du lämnade mig nu"



Hans musik finns alltid där och påminner. Det kan gå flera år. man minns ändå.



"om vi förlorar varandra i vimlet, så minns att jag står..bakom dig"




2009-01-15 @ 08:19:42 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0