lunch och bad!

Jaha då sitter man här...har precis ätit lunch. =)


 Tidigare idag tog jag ett bad...ååhh va skönt de va. de va väääldigt länge sen jag badade. Men jag hade ingen duchcremé så blev nästan helt utan skum :( men de va  mysigt ändå
 :D




Ikväll blir de nog lungt. Skönt de . Usch så jag har "levt" på helgerna. De måste nog få ett stopp snart.

Man e såå trött i veckorna. De tar iallafall MINST 2 dagar att återställa helt. så typ på onsdagen e man fit for fight igen

Jag och erik pratade om att åka utomlands en kortisvecka. BARA för att få komma iväg. och jag tror jag skulle behöva de.


Men på fredag åker jag ju faktiskt till vemdalen med Lowa.  =)
Åka skidor på dagarna och dricka öl på kvällarna


jaha
nehe
adjö

2009-01-09 @ 15:17:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0