Lördagskväll i sigtuna.

godkväll. Tanken var att jag skulle vara hemma,äta pizza och titta på tv medans erik va ute o roade sig. Men sen pratade jag med min kära mor och vi kom överens om att jag skulle komma dit istället och äta god middag. :) Det tycker jag lät som en bra idé. Slipper jag sitta själv, nog för att de är skönt ibland men..

så nu måste jag göra mig iordning innan david kommer. Han kommer och hämtar mig..så himla snällt. fast han redan var i sigtuna så kommer han hit och sen åker vi till sigtuna igen.


Jag råkade  se här på blogg.se att de fanns en ny mössa på nelly..


Tyckte den va så himla cool så jag impulsbeställde en sådan :D

nu måste jag kila.



2009-01-31 @ 18:21:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0