jag har vart vilsen..

Hah tänk att jag kunde glömma (vem försöker jag lura) men faktiskt för en stund. och dom stunderna vill jag leva i. dom e perfekta

Veckan var allt jag begärde och skulle nästan göra vad som helst för o få provsmaka på de igen. bara lite.

Har märkt att jag fort tröttnar på människor. Inte er (♥). så ta inte åt er.

men ni andra. Jag orkar faktiskt inte le när jag inte har en anledning.
you.

fcuk you.





Lite mat skulle ju sitta fint eller vad säger ni?

Fick precis en kort tillbakablick i mitt lilla huvud när jag knaprade ett falu rågrut med smör.
haha. tänka sig va. men någonting mer än de borde jag få i mig.



vill även tillägga att jag hittade en bild på mig från forna tider.
pose eller pose


nog va jag yngre alltid


ikväll kommer Maddie.
 mitt söta fan.
har saknat dig.

2009-01-24 @ 17:14:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maddie

Och jag har saknat deeeej ! <3

2009-01-25 @ 00:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0