Jag har skaffat mig ett eget bo..

Ja..detta är då min egna lilla vrå. Tycker fortfarande om våran blogg också. Men kände att ja ville ha en egen koja nu!


Kommer väl bli ungefär samma tema här som i förra. Lite vardag,lite problem och annat smått o gott..

Nu kollar jag grammisgalan!

är fortfarande sjuk och ja ska nog vara hemma imorrn också!



Orkar tyvärr inte lägga ner mer energi just nu..vil titta på tv och ta det lungt.

Återkommer imorgon!

Love.


2009-01-07 @ 20:10:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lowis

Vad kul att vi hittade till nya egna bon samtidigt! nu har jag rustat upp min lite grann.. ska bli kul att se hur din blir. Älskar dina foton, ängel!

puss

2009-01-08 @ 02:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0