hej.

Har precis städat massa, vart nere o handlat, fixat åt kattorna och nu sitter jag mest o myser i en stooor stooor tjocktröja. De är de bästa som finns..helst ska den tillhöra en kille också då är den extra stor.
 :)

Får se om jag beger mig någonstans idag eller om jag väntar tills babe kommer hem så kanske vi kan åka dit tillsammans. plus att jag slipper sitta på bussen...



Såg fruktansvärt sjuk ut imorse men tänk va en ipren,dusch och lite smink kan göra :D


Fast man ser hur glansiga mina ögon är, HAHA

Findus ville också vara med ♥


Ska diska lite också tills älsklingen kommer hem. då blir han glad :)


Hej hej sålänge
2009-01-26 @ 13:13:07 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kurt

sööte!

2009-01-26 @ 18:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0