Godmorgon.

Det var såå varmt när jag vaknade. Har sovit med halsduk. Gör alltid de när jag känner mig sjuk. Och mycket riktigt idag har de brutit ut.... sjuk IGEN. :(

Men jag måste jobba denna vecka, de är bara tre dagar. har verkligen inte råd att vara hemma.
Så idag ska jag inte ligga inne o glo jag ska göra någonting. Kanske försöka pallra mig till elgiganten och kika. har ju ett presentkort där som jag fick i julklapp :)

Har velat köpa Wii fit så länge men de har aldrig funnits. Alltid varit slut, Så nu ska jag ha ett.


Nej nu har jag inte tid o sitta här. ska ner och handla lite och sen städa iordning lite i lägenheten.


Adios :)
2009-01-26 @ 09:54:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0