Fredag kväll

Har spenderat den tillsammans med Maddie & carro. Mysigt o kolla på Let's dance =) Haha alla e lite halvbra såhär första gången men asså Laila va ju typ      g r y m!



och hennes klänning ikväll.. oj oj


Skönt med en lugn kväll ikväll. stackars Maddie ska upp tidigt imorrn och åka till Mariehamn och spela handboll.
Haha jag tycker synd om dig!  ♥

Haha jag älskar ju verkligen denna bild på dig sötunge.



Imorgon ska jag nog bege mig på egen hand till täby c och byta mitt underställ. + att jag faktiskt hade tänkt unna mig lite shopping. var faktiskt länge sen jag köpte kläder....känns de som iallafall. :)

så nu ska jag väl snart gå o sussa va de tänkt. hur de nu går ;)


Godnatt!!


2009-01-10 @ 00:03:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0