awesome!

Godmorgon lördag!

Sitter ensam i soffan eftersom erik jobbar hela dagen :( trots att vi har suttit innne på varandra en hel vecka måste jag ärligt säga att jag nog saknar honom lite nu...

Igår åkte vi till täby centrum och skulle köpa pärlor och pärlplattor. Mycket riktigt så köpte vi de...med mera :)
Fick shoppa loss lite på samma gång och de va ju inte helt fel.. blev två koftor,två basic hm linnen en ny scarf och sen skidstrumpor :) Väl behövligt till nästa resa. man fick två för 99:- också. och då blir man ju glad.

eftersom jag är för seg för att resa mig ur soffan och lägga in bilder så får de vänta...haha kanske att jag orkar lite senare =) idag ska jag iallafall lägga pärlplatta. Tyvärr har vi ju inget strykjärn så vet inte riktigt hur jag ska "bränna" dom sen. men de löser vi.


Nu ska jag fortsätta titta på Miami Ink.

Tack för igår kurre♥
2009-01-31 @ 10:33:48 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0