World of my own

Jaha så var man hemma.  Fick bara skjuts till hammarbacken idag så tog en promenad därifrån heeela vägen hem. (för dom som inte vet så är de strax över 5 km)  Jag har verkligen hittat min träningsform. Älskar o bara gå och lyssna på musik samtidigt. De är liksom en tid att bara tänka och samtidigt träna :) Man behöver inte stå o svettas brevid någon gammal gubbe som fortfarande hoppas på att bli av med gäddhänget som nog blivit hajhäng.

Ikväll blir jag ensam hela kvällen. Erik skulle först till sportfiskeboden,hans andra hem. Och sedan direkt till Orre. Dom skulle kika på rulle. Och klockan nio började Underworld på tv och den ska erik se. Så då sa jag att han kan göra de hos orre så kan ja titta på de jag vill :P Vi sparar till en andra tv men ekonomin jobbar inte med oss. :P

de blir lite soffmys och tända ljus i min ensamhet med en god choklad. Har blivit besatt av Marabou Premium. riktigt mörk choklad med smak av hallon.
love.


OCH


De är fantastiskt när Tele2 bjuder på ett mobilspel i dessa kristider, dessutom har dom råd att skicka ut ett sms till alla sina kunder och meddela att dom bjuder.

Då blir man glad.



2009-02-26 @ 18:25:44 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0