Whats new

Torsdag, veckorna går rätt fort ändå. Fast eftersom jag ska jobba hela helgen så känns de ju som att de är tisdag... :(

Igår var jag hos maddie. Vi pratade massor. Tack för de ♥ jag gillar pratstunder med henne, dom är mysiga!


Egentligen hade jag tänkt promenera til vallentuna idag, men märkte att jag inte hade någon matlåda + att jag ville fylla på mp3 med musik. Så tiden blev knapp... så jag sket i de och tar bussen 10.30 istället! :D

Fjånis ligger och myser i knät..
:)





Igår skulle jag ju lägga in bilderna från kameran så ni kunde få se alla glada minnen från fjällen men då dog batterierna och jag måste ladda innan jag kan lägga in dom =/. typiskt.




kommer du ihåg? ...♥
8 dec-06

Nu ska jag göra de jag skulle innan bussjäkeln går :)

Adjöken
2009-02-19 @ 09:55:14 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0