Tisdagsmorgon.

Stter vid frukostbordet och har precis fått i mig mina antioxidanter :) haha. Ska om en halvtimme börja knata mot bällsta/vallentuna. Har tagit upp mina promenader igen nu. De är dags liksom.

Kändes tungt att jobba igår, första dagen på länge. Men samtidigt känns det skönt att slippa vara hemma. Blir väldigt tråkigt efter ett tag.

Minan pärlplattor som jag lagt har nu tagit det sista steget. En av dom har blivit de slutgiltiga halsbandet :D blev rikitgt fint faktiskt. stolt :)


Supersöt ju. Och det bästa är att om man tröttnar så kan man bara sätta dit en annan :)


Nu måste jag äta färdigt och sen torka håret innan jag går...


Ajöss.
2009-02-03 @ 10:10:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0