Måndag,the usual..

Japp..kom till jobbet och var inte de minsta förvånad över att jag skulle ha kundtjänsten. =/
Fast man vart borta 3 veckor drygt så är jag fortfarande måndagarnas(värsta dagen) telefon-nissa.

Idag jobbar jag 12-20... Segt men det var fantastiskt skönt att få sova ut imorse. Jag jobbar eftermiddag tis & ons också men då bara till sju. Sen perfekt att sluta tidigt (08-16) tors&fre. 
Man får hålla ut. Det är ju bara denna vecka sen är en vecka i sälen på schemat. haha tror inte jobbet tycker om mig. Senaste tiden har jag som sagt vart sjuk och ledig om vartannat. Men har vart hos läkaren och fått läkarintyg så inget fel med de. Men nu har mamma min gett mig antioxidanter i form av brustabletter som jag dricker varje morgon..otroligt mumsigt......


titta första samtalet är här.


Ha en bra dag. de ska jag försöka med iallafall... :)
2009-02-02 @ 12:29:19 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0