kväll i sängen...

Ligger i sängen brevid älskling som håller på o somna. Jag å andra sidan va supertrött ett tag men nu försvann de. Ska lägga mig och läsa tillochmed. har ju fastnat för lipstick jungle som går på tv.
Tyckte först bara att de va larvigt och göra en Satc-wannabe serie. Men nu har jag helt ändrat mig. sjuuuukt bra serie!

Och så kom jag ju på att jag en gång för lääänge sen köpte en bok som hette läppstifts djungel.
så va de ju den boken så nu tänkte jag läsa den, eftersom jag missat mer än halva serien.




Lowa var här ikväll också på en egenberedd kopp te :) de va mysigt. Vi ses ofta nuförtiden och jag älskar de. va ett tag där jag fick lite lowa-abstinens ♥


nu ska jag nog krypa ner i säng. Och jag ber om ursäkt än en gång för att jag e så fruktansvärt lat som inte orkar lägga upp bilderna från kameran. men dom kommer. Håll ut



lots of love
2009-02-19 @ 22:36:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lowis

Det var jätte myyys!

2009-02-22 @ 18:59:37
URL: http://sketchahalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0