Jobbet...

Ja så var man på jobbet... de där med våren... de kan vi ju bara glömma. titta ut imorse och såg all snö... :( jag älskar visserligen snö, men då ska de också komma mycket,jättemycket! Började tidigt idag också fast jag egentligen har sent på schemat. Älskling skjutsade mig imorse, snäll som han är i ovädret ♥

Så idag jobbas de 07,30-16,00. Usch jag är sååå trött.   Igår va vi på bio, Jag,Maddie,Erik & putte.. gänget. Det va supermysigt. Filmen var väl kanske lite barnslig men tyckte den va lite lustig faktiskt. Vi såg Bedtime Stories. Den där med Adam Sandler.


Ikväll ska jag inte göra någonting. Jag ska lägga mig på soffan och baaara slappa! För imorgon är jag ledig och då ska jag städa. Hela lägenheten. från botten till toppen. Det ska skiiina när jag är klar. Är så trött på allt som ligger och skräpar överallt. Och eftersom vi ska göra om sovrummet snart så måste de ändå börja plockas.


nej nu måste jag nog hjälpa mina vänner på jobbet, de är en hel del med post, om man säger så.



Ha de bra :)

puss
2009-02-22 @ 07:49:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0