hemma!

Nu är jag hemkommen från sigtuna. Blev en riktigt mysig kväll. Vi käkade lövbiff och pommes med bea hos mamsen :)
riktigt gott! Till efterrätt hade hon fixat vaniljpanacotta med bärsås.

Efter maten så började jag och david lägga pärlplattor som jag har köpt. Tog med mig till mamsen eftersom hon har strykjärn :) Blev väldigt många fina faktiskt
*nörd*

David gjorde svamparna plus frågetecknet och jag gjorde resten.
Var faktiskt riktigt mysigt.

sen tog alla svarta pärlor slut så fick lägga ner verksamheten för ikväll.
Då bestämde vi oss för att åka hem! ( 00:30)
så nu sitter man här och väntar på att sambo ska komma hem. Han hänger på MG ikväll så förmodligen är han väl inte jättenykter när han kommer hem. kanske lika bra o gå o sova innan :)

Imorgon är det tvättstuga som gäller! Har nästan inga rena kläder plus att om exakt en vecka drar jag och majzo till lindvallen
Längtar...

ne, nu ska jag dra mig.
 
adjö



2009-02-01 @ 01:42:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: K

så jäävla tuffa! =)

2009-02-01 @ 16:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0