hej och hej då.

Fredagens äventyr stog jag,lowa och bromis för. Efter ett stressat förkrök här hos oss så blev de tegel. Ingen hit. Men vi gjorde det till en hit. :D
Idag var de innebandy från halv 2 till 3. Blev hämtad i väsby och åkte mot solna. Hade världens bakis-ångest. Mådde inte så bra. Men det försvann rätt fort när man började springa. Det var roligt att spela. Synd bara att man har så himlans dålig kondition.
Imorgon drar jag och majzo till säääleeen. Jag är så taggad. Så nu har jag stresspackat och har säkert glömt hälften. haha. Men jag har ju en förmåga att allti ta med mig för mycket. Så kanske bra om jag glömmer lite ;)

Nu ska jag fixa det sista. Kommer nog inte vara så aktiv här på en vecka. Så ha en bra vecka allihopa. De lär jag ha.

Kommer sakna dig älskling ♥


Puss
2009-02-07 @ 18:59:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0