heartattack.

Godmorgon!  Skönt att vakna och veta att man är ledig och kan göra precis vad man vill. Eftersom igår blev den stora städdagen så är idag stora slappa-dagen :) Däremot vaknade jag inte precis på det ultimata sättet.  KRASH

Man måste tänka på allt när man har kattungar.
Jag hade ställt en resväska på högkant precis under en tavla. Och självklart så hade en av katterna (vet ej vem och kanske tur de :P ) klättrat upp på väskan och lutat sig mot tavlan med hjälp av tassarna. Det var bara de att tavlan hade ett glasfönster och hängde på en smal liten tråd på en spik i väggen. Och den klarar inte trycket från tassarna (lovar att de va Findus, den tjockisen) :) Så den dimper ner i golvet med världens krash. Det var ju halvkul att vakna till. Och glassplitter ö v e r a l l t.  Så klockan 05,45 imorse stog jag och hysteriskt dammsög hela sovrummet. Halvkul faktiskt.

Så nu är vi en tavla fattigare, men kanske vi kan hitta en ny idag? Vi ska till Ikea ikväll när älskling slutar jobbet. Vi fick ju ett presentkort på 1000 kr.  De blir mysigt.

Även om katterna har sina sidor så är dom fruktansvärt söta ibland också..



Fiona kan inte bestämma sig om hon ska ha Eriks fot som tuggleksak eller en kliare... haha



Nu ska jag göra mig lite frukost, Knäckemacka och ett glas oboy :)


2009-02-24 @ 11:03:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0