frukost

Usch vad segt det var att gå upp idag... jag är som sagt verkligen ingen morgonmänniska. Eller ibland kan jag vara de men de ska vara under väldigt speciella förhållanden. :)

Frukost:)

Frukost är ju verkligen dagens godaste måltid. Jag skulle kunna äta de istället för middag och lunch tillochmed.
Idag blev det Lingongrova med ost, lätt vaniljyoughurt med "Nestlé Fitness" och banan och ett glas juice.


Idag är de jobb igen. 12-19, men idag jobbar mats tidigt så ja får inte åka bil idag. Och av den anledningen funderar jag på att åka hem till mamsen efter jobbet och sova över. Det är så himla mysigt hemma hos mamma. Hon har så fint!!

Igår var vi och handlade på willys ju
haha fan va dyrt det blev :) men vi köpte faktiskt fyra nya filmer också. Gud så jag älskar att köpa filmer. Dom vi köpte var:


-Mr Beans Semester (jag har inte sett, enda anlendingen)
-Nacho Libre
-Troja (alla snyggingar i en enda film)
-the breakup

så nu har jag lite att titta på på söndagar ;) haha!

Nej nej dags att plocka undan och göra sig iordning. Måste göra lite mackor att ta med också.

hej hej
2009-02-04 @ 09:27:42 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0