Bad update.

Har haft väldigt mycket att göra och har jobbat hela helgen. Så helt ärligt har jag verkligen inte orkat skriva någonting. Men nu eftersom erik jobbar till 8 och jag inte har någonting att göra så tänkte jag passa på att skriva lite.
Idag har jag städat hela dagen. Duktigt av mig. Vilken skillnad det blev. När jag först skulle börja kändes de meningslöst. Men när man väl börjat, satt på lite städ-musik så gick de undan. Så nu är lägenheten finfin. Nästan tipptopp.

Dessvärre tog jag inga för och -efter bilder men jag lovar att de blev en rejäääl skillnad!  Efter städningen kom therese över och sa hej. Hon kunde inte stanna så länge för stackars lilla kirre skäller så mycket. Snutte. Men de va trevligt ändå :)

Imorgon är jag också ledig och då ska jag bara ta de lugnt. kanske åka upp till arninge och köpa volume-master. Har velat ha den länge, o så när vi va i sälen hade Marielle en sån och då blev jag alldeles kär. Så nu ska en sådan införskaffas.

Eftersom jag är så dålig på att ladda in bilder från kameran så kommer här en salig blandning av kul saker som hänt på senaste ...

                           


Haha bjuder även på två filmer från sälen :D

Observera mitt tjut när ja håller på o ramla i liften :D



Alla hade inte åkt skidor om man säger så...
hahahha.



Nej nu har jag suttit här länge länge...

de kommer mer bilder och roliga filmer jag lovar.
nu ska jag göra lite middag för en.
Får se vad man hittar i kylskåpet/frysen.


Püss
2009-02-23 @ 18:51:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0