25 februari.

Ja då kom den efterlängtade lönen! Tänka sig att jag faktiskt klarat mig hyfsat trots en resa till fjällen som blev lite vääääl dyr :) Men de va de värt! Gud så jag längtar tillbaka. Åka skidor, känna kylan bita och gå in o värma sig på afterskin med en öl på de. De är ju livet.

Idag är det första jobbardagen för den här veckan, har varit så otrolig skönt att vara ledig två dagar. Man har verkligen hunnit vila. Idag är väl ingen höjdardag på jobbet. Jobbar sån där 10-20 vakt. :( Inte alls speciellt kul.
Men torsdag fredag är förmiddagar så de får man ju överleva.

Igår va vi på Ikea och köpte massa :D vi köpte två stycken sängbord och en matta till vardagsrummet. Ska knäppa ett kort ikväll så ska ni få se va fint de blev med mattan. Vardagsrummet är vrålmysigt nu :)

Efter Ikea hann vi även svänga förbi Elgiganten så jag kunde få köpa min efterlängtade volume-master. Så i helgen ska den användas :)

Våra två sötnosar.





Hoppas ni får en bra dag!

2009-02-25 @ 08:15:48 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lowis

Underbart! lägtar

2009-02-25 @ 16:34:06
URL: http://sketchahalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0