Where i'm going.



Godmorgon :)

Har sovit gott hela natten faktiskt. Känns väldigt skönt. Jag vaknade med världens jävla rufs. hahah jag gillar den här frillan för de är bara gå upp och rufsa lite så är det klart... Fast nu har jag faktiskt fixat lite med plattång och så. Lite spraywax också. Passade på att köpa ett hos frissan. Eftersom de krånglade lite med bokningar så skickade hon även med ett volymshampoo som tack. :)




Det vänstra är volymschampot :) Måste prova de nästa gång, Mitt hår kan ju verkligen behöva volym ^^.






Igår innan jag skulle åka hem köpte jag även ännu ett armband för o fylla på lite i samlingen, hihi


Det längst fram :) fint.


Nej nu ska jag få i mig lite frukost och sen är det jobbet som gäller. yes!


Hej hej!
2009-12-29 @ 09:50:32 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: K

jag skulle byta med dig anyday!!!

2009-12-29 @ 15:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0