What if..

Godmorgon! Eller godmiddag. Valfritt. ^^

Förvånasvärt va bra jag mår för o vara en måndag. Måndagar är ångestladdade och ofta väldigt långa arbetsdagar. Man vet liksom att hela veckan ligger framför än. Detta gör att de blir svårt att njuta av dagen.
Men idag är det något speciellt. Och jag kan inte ritkigt sätta finger på vad de är. Men de är nog bara en känsla.

Andra advent firade jag inte på nåt annat sätt än att ligga raklång i soffan och blunda lite lätt. Hela kvällen gick åt. Jag var helt färdig. Men badet gjorde att jag kände mig fräsch iallafall.




När jag skulle sova var jag tvungen att säga till Albert att låta mina katter vara ifred. efter tag gjorde han de. Men jag fick be snällt.  Jag hade själv problem att sova eftersom Albert använde en alldeles för hög ljudnivå för att vara så sent. men han försvann sen.så jag fick min sömn.







jag längtar lite till den riktiga julen.




2009-12-07 @ 12:51:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0