Torsdagskväll

Tack K.

De är ju faktiskt lite ensamt såhär på kvällarna. men med lite tända ljus och en bra film så känns de bättre.






Min hals gör sådär ont igen. som den gjorde för några dagar sen, innan jag blev sjuk. Varför?
Det har jag inget svar på.
Den kanske kände för o göra sig påmind så ja kan ta ännu mer hostmedicin och drömma ännu mera mardrömmar. uschamig. Ni skulle bara veta vad jag drömde inatt som var. Det var inga nådiga bilder som dök upp i huvudet. När jag vaknade blev ja mest lättat över att jag faktiskt inte varken pratat eller träffat denna människa på det sättet drömmen visade. Det hade blivit jobbigt att förklara..






Jag har blivit kär.............men dessvärre är det 4 veckors leveranstid.
2009-12-17 @ 21:55:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0