Senaste tre dagarna...

Senaste dagarna känns som de varit ett enda stort koma. jag har ingen koll på varken vad klockan är eller vilken dag det är. Jag har sovit så mycket under de tre senaste dagarna att jag har haft svårt o skilja på natt och dag. Jag har liksom gjort mina egna små dygn. Sen blir man ju inte mindre förvirrad när man vaknar klockan kvart över 3 och de är kolsvart ute. Obehagligt.

Anledningen till detta är ju då att jag är förkyld. Jag har haft väldig hosta, huvudvärk och vart orkeslös. Någon typ av influensa kanske. har haft slängar av feber då och då också.
Igår ringde david och frågade hur jag mådde och undrade snällt om de var något jag behövde eftersom han var påväg till affären. Jag hade ju faktiskt lite saker som var nödvändiga att inhandla.
Det blev ett fyrpack julmust (must have) två pkt jucie,mjölk, bröd,skinka,toapapper och så lite choklad.
Oerhört tacksam för detta.

Igår var jag även tvungen att tvätta. Hade absolut inga rena kläder. Sjukt påfrestande i detta tillstånd.
Jag  beslutade mig även för igår att när jag faktiskt var uppe och kände mig halvt pigg efter 3 alvedon skulle hänga upp de sista julpyntet som jag hade inne. Men efter det tog orken slut och jag la mig på soffan igen. Det kändes bekant.

Okej då....snön var väl rätt välkommen ändå...




Ikväll är det simpsonsfilmen på tv.

Ni som inte sett den.





Im not angry, im not sad. Infact not happy either. I just dont care. How does that feel for ya?
2009-12-17 @ 15:59:41 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0