Nyduschad och nypyntat.

kom hem och liksom nöjde mig inte riktigt med julgardinerna, så det blev ljusstake och byta ut lite ljus runtom. samt att tomtegardinerna jag hade hängt upp tillsammans med gråa, byttes ut till röda :)

En liten röd duk på bordet också. supermysigt...



nu har jag precis duschat och tänkte försöka koka ihop något att äta.....



lite sent jag vet men jag har inte ätit något på hela dagen så de skulle ju va gott med något i magen och såklart till matlåda imorgon. jag är sämst på matlåda. verkligen sämst. Har haft 2 dagar ledigt men kan inte ens koka ihop nåt att slänga ner i lådan. nej nej. mimmi levde på bananer och mandariner idag :) tur att de va onsdag vilket innebär fruktdag på jobbet. :)


Nej nu ere dags. vi hörs snart ;)

2009-12-02 @ 21:12:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0