morrn morrn

Fruktansvärd uppdatering jag vet! :) Jobbat hela helgen och sen har jag varit trött mest.

var ledig igår. Grymt skönt. Men kände mig lite hängig hela dagen. =/

Idag ännu en ledig dag och julgardinerna e på plats, lägenheten är städad. pepparkakorna står på bordet och ljusen är tända. We. Jag tror jag saknat julen lite, trots allt.




Idag ska jag åka och inhandla mig juilstjärnor på fot. Tycker dom e så grymt fina! Efter det ska jag bege mig hem till Maddie som har flyttat in i sin nya lägenhet!!! Grattis gumman ♥ De ska bli kul o se hur den ser ut. och jag är jätteglad för din skull. Förlåt att jag inte kunde på Fredag :( men jag lovar att jag ska gottgöra dig.




Nu blir det lite frukost.



Hej hej
2009-12-01 @ 12:36:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0