Julshopping och bussjävel.

:dDå var man hemma då. Åkte hemifrån klockan 07.09 imorse mot jobbet.
Efter det fick jag med mig min käre vän shar på julklappshandling. Men jag känner mig själv och det blev betydligt mer julklappar till mig än till någon annan. haha men några blev det iallafall. Eftersom löneförhöjningen kom lagom såhär till jul så måste man ju få unna sig lite ^^.

Åkte från väsby kl 19,54. Bussen skulle då vara i vallentuna ca 20.17. Och 610 skulle ta mig hem därifrån 20.25.
NEJ! Då känner buss 524 för att köra i diket och fastna. Så man fick ju gå en rejäl sträcka för o ens komma till vallentuna.
20 min stelfrusen senare
framme i vallentuna och tog bussen hem. var väl hemma strax efter nio. yes!

vilken dag....


Här är mina fynd idag :)


En blå myströja med korta ärmar och luva. Underbar..


Given t-shirt. Bäst :)


Halvkort kavaj med "nit-paljetter"....helt förälskad faktiskt...



Supermysig vit tjocktröja med små nitar på luvan ;)


En liten söt paljettklänning som är tänkt att bli nyårsblåsan..men vem vet :)



Ungefär så.
Självklart blev de ju några julklappar också...men de kan jag ju inte avslöja mer än såhär...


hihi...



Nej usch nu är det sängen som gäller. Ingen middag blev de idag heller. Men imorgon kommer mamsen hit då blir det storhandling av julmat :)









jag har ju en förmåga att alltid trassla in mig i saker jag inte kan ta mig ur av diverse anledningar och nu har jag gjort det igen.....Mycket har jag lämnat bakom mig för all framtid. Du kan räkna in dig i den skaran. Medans andra tar större plats och imponerar.


tack och hej.
2009-12-21 @ 23:01:23 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0