Jag ber om ursäkt...

för sjukt tråkig uppdatering. men de händer mycket just nu. Så bloggen har försvunnit lite från prioritetslistan. jag lovar att den ska va tillbaka dit snarast.



Idag är det lucia.... och ja håller på o bli sjuk. Har legat hela dagen med huvudvärk, feber och hosta. Inte nog med de finns det andra saker som bekymrar mig. Saker jag bryr mig om. På riktigt. Jag tycker sånt är jobbigt. riktigt jobbigt. Det kommer från två håll just för tillfället också vilket gör att det blir svårt att fokusera på någonting egentligen.




tack för att du gör såhär mot mig. jag tror det kommer något gott ur de.
2009-12-13 @ 18:50:45 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0