cant help it, really.

Nersjunken i soffan....framför scrubs. Skulle jobbat imorgon men fick inte, så ingen övertid för mig men däremot en ledig nyårsafton att förberda inför kvällen :)

Jag tycker inte riktigt om kylan ute...de är nåååågra grader för kallt. Bara några. Och värre ska de bli. Kan bli så att jag går i ide tills april,maj någon gång. Så ni vet vart ni hittar mig OM jag skulle försvinna. ^^



Tiden gick idag otroligt långsamt på jobbet. Men så är de nästan alltid när jag vet att ledighet väntar. Och idag var ju en såndär "lång-dag" också som grädden på moset ( varför man nu säger så?) 10-19. ren och skär plåga.


påväg till jobbet imorse...har ingen förklaring till den finurliga blicken ^^


och när energin tog slut där framför skärmen....


....är cola precis va ja behöver :D






Snart är det nytt decenium.  Det är ju värt att fira. :) Och det ska vi göra. På allra bästa sätt.

Nu ska ja ta mig något att äta. Sen blir det nog en film innan läggdags.




Dagens låt: Lady Gaga- Bad romance

Fråga mig inte varför,  i just go with the flow ;)

2009-12-31 @ 00:01:08 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0