Awesome.

Vilken helg. Har verkligen haft en superhelg. Tack alla som bidrog till detta ^^

A och jag åkte hem från jobbet på fredag och började med lite sushi/kebab för o sedan komma igång. Det var destination tegel och spelning. Mart och hans band uppträdde och detta ville vi ju såklart inte missa. En grymt lyckad rocknight, som var temat. Mycket bra. Lördagen mådde vi väl inte så bra kanske, de blev rätt sent så vi fick inte så mycket sömn om man säger så. Men "pigga" och glada så skulle vi pallra oss till julbordet med jobbet. Först tänkte jag nästan strunta i att åka dit för huvudvärken var brutal. Och den ville inte ge sig i första taget heller. Fick bokstavligen kämpa i mig dom tre första ölen. Men sen så var man fit for fight igen.
Hemvägen igår höll på sluta i favorit i repris. Att Mimmi somnar på nattbussen hem och åker förbi hållplatsen, men mitt sjätte sinne väckte mig right on time. Tack för de. Sängen var skönare än någonsin inatt...

Sammanfattningsvis så 5/5 toasters denna helg. :)

 











Nu har jag precis ätit lite mat, och det dags att krypa under filten i soffan och halvsova lite. Jag har gjort klart mina söndagssysslor. Vilket innebär bad & städning. Så som vanligt blir de tända lite ljus nu. Mysfaktor. kanske en bra film också? :) Söndagar..........


Hoppas ni haft en lika bra helg som mig.



2009-12-06 @ 18:18:19 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0