Va är en bal på slottet....

God afton!

Idag skulle de ju som sagts badats och solats men eftersom vädergudarna inte riktigt var på min sida så blev de inget sånt. Istället kom lowa hit och vi gick ner till ica och handlade oss lite att äta :) För hennes del blev de lasagne medans jag som äääälskar frukost höll mig till de, nämligen ägg,ett glas juice och en varm baugette :)

Sen blev de en tripp upp till arninge och mimmi fick sig en ny mobil efter många om och men. Jag hade ju faktiskt egentligen inte råd men jag tog mig råd. som vanligt



Den blev de, en Sony Ericsson W995


Sen lämnade jag Lowa och träffa Maddie
som kom direkt från jobbet, så hon hoppade av här och så tog vi en promenad till vallentuna. jätteskönt faktiskt. Behöver lite motion :P
Maddie hade kommit med den briljanta idéen att vi skulle göra oss lite pastasallad och dra ut på picknick i det gröna. och så blev de. Sen är det väl inte så viktigt vaaart man sitter :) Mysigt var det ialafall



Tillslut efter en del traskande hittade vi vårt place











Våran goooda pastasallad, i min hade jag; Penne, köttbullar,kyckling,ost,majs,gurka,mozarella,tomater och dressing




Dagens citat:


"Mimmi, vem köper en sån där hemlös telefon?"

"ja du...."

I Just Love Her
2009-08-10 @ 22:01:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0