Tisdagkväll med prognos jobb imorgon

Therese var över en snabbis och hälsade på med sin lilla gråhåriga tjockis :P Söt!
Fiona tyckte dock inte alls att de var kul. Hon fräste lite för o säga sin mening :)





Idag har jag återigen städat och diskat och gjort det fint. Jag kan liksom inte riktigt koppla av förrän jag känner mig nöjd med omgivningen. Och då är de bäst att kunna tända lite ljus o bara gosa ner sig i soffan :)
Medans jag ändå var igång med städningen så passade jag på att rensa ut klädkammaren... de blev en jäkla skillnad ska ja tala om. Så mycke så lite kan göra. Fab!
Findus ville hjälpa till men helt ärligt så va han inte till nån större hjälp. Han bara lekte med påsarna.


Sötfan


Så nu när man sitter i soffan ringer Ragne(grannen) på dörren och kommer med två påsar Kinapuffar. inte dåligt med hemleverans av godis såhär en tisdag när man känner sig lite smått sugen på socker. :) Så de tackar vi för!




Nu blire lite spotify och krypa under filten. Sov gott !!

Pöss!
2009-08-11 @ 21:32:19 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0