Sometimes im just being me...

Haha...jag säger ingenting så har jag ingenting sagt...^^ HUMOR.

Ibland undrar man var som försigår där uppe...
Söndag igen och jag vet att jag är dålig på bloggen just nu. Har helt enkelt en period ja bara inte orkar skriva :P

Torsdag- Lurad,bilåkning,trött,jobb
Fredag- Prinsesshatt,med andra ord, Hallon(?)fläder, Jack Daniels,Lisa Nilsson,Stånd föds,okokt kräfta
Lördag- Vin,mössa,Stånd,26,vakt....

jag vet de säger er ingenting men de är lite meningen, Gåtor e helt enkelt min kopp te

HAHA! Jag kommer sakna dig mitt lilla cp till granne. Hälsa grekerna från mig. Tell them i'll be there soon. :)

Och även klapp på nosen till Giz som idag blev diskad för att han inte ville visa sina små tandisar. Lillen då ♥


Nu ere jobb igen men motiverad som tusan, ja ska ju nämligen ner till värmen. :) Min bästa mamma ska bjuda mig på biljetten. Tack gode gud för en paus i vardagen. I need to get away for a while.




Tack Bumbii

 

Alldeles lovely på en söndag.


Sängen ropar på mig.......and i answerd with a smile ;)
2009-08-23 @ 23:20:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0