Rub it in..just ruuubb it in...

Igår blev det en utekväll trots att jag faktiskt jobbat plus att jag gick upp och gjorde min plikt idag också. Bra gjort mimmi tack!

 Det blev taxi in till city och jag svor med mitt liv till taxichauffören att jag kunde hålla i min öl utan att spilla
, tänk så fel man kan ha ibland.
Han gjorde klart för mig alla kostnader de skulle bli om jag spillde en droppe i sätet för då skulle de ju lukta i bilen och det vill man ju inte.
Men Mimmi tömde slatten på dom fina vita sätena. men de märkte han säkert när vi hade hoppat ut.  ;) Lucky bastard.
Jag var snabb med att dricka upp min öl då vi parkerade mitt emellan två polispikéer. Lowa hade dock inte observerat dessa och var snabb med att fråga om jag inte ville ha öl, haha söt.

Crazy shit.

Imorgon är det ledigt, och tisdag likaså. Så då blir de sol och bad i vaxholm. Fler som är lediga som är sugna ? :)



Jag och Ågren har lärt känna varandra allt för väl den senaste tiden och det kan ha o göra me att Heiniken alltid ska vara med, jag börjar tröttna lite på karln, men va gör man....
Jag har fått svar på mina frågor, visserligen i gåtor, men eftersom jag är en hejjare på de här me rebus så klura jag ut de. Jag var ju bara tvungen att fråga någon? för ja menar de är ju inte normalt? Så nu känner jag att tåget gick. Tuut tuuut




Nu blire pasta...de är lite tomt i mina skafferier... de ska väl fyllas på. Men ekonomin tillåter inte riktigt. Dessutom har jag lyckats tappa bort kontokort+ leg i mitt eget hem. Och bara tanken på hur många ställen de kan ligga på gör mig illamående.
2009-08-09 @ 20:24:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0