Måndag.

Vanligvis är ja inte stort fan av måndagar. Men helt ärligt har detta varit en riktigt bra dag. Varit på väldigt bra humör!

Hade arbetstid till 19.00 men fick gå liiite tidigare och de gillar vi. Var hemma tidigt och han göra mig en riktigt god middag. Jag älskar att laga mat, vet bara varför jag aldrig orkar. Oftast blir det rätt bra också, faktiskt :)



Idag åkte hon.
Jag är sååå avis. Men jag ska ju faktiskt också snart. tack ÄLSKADE mamma ännu en gång. De är precis vad jag behöver. En vecka med god mat,sol, bad och underbara människor.

Haha, bara bäst





Nu sitter jag och betar av lite 2½ män avsnitt..jag ääälskar ju den serien. Besatt med ett annat ord.



Efter maten blir de alltid mys i soffan med mina två monster. Den ena har nu däckat på köksbordet efter lite fotografering :D

Han är så bäst min lilla tjockis...♥



Nej nu går uppmärksamheten åt tv:n

Hoppas eran måndag varit lika bra som min..


puss
2009-08-24 @ 21:39:14 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0