ikea,öl,sova,tvätta,powernap,öl....

ja de är väl en sammanfattning av gårdagen och dagens aktiviteter =)

Jag och mor åkte till Ikea direkt efter jobbet, supermysigt. Hon hade handlat en madrass åt mig på jysk, så inatt som var sov ja som en prinsessa.
Vi gick runt därinne och strosa och kollade lite va man ville ha och inte hade råd med :P Men som alltid när man åker till Ikea kommer man alltid ut me lite saker man inte hade tänkt köpa, bra affärsidé kamprad!


Vi tog oss en middag där också bestående av en liten köttbullar meny :) David undrade om jag var sjuk som hade ätit de. men de är ju faktiskt gott!! Efter mamsen skjutsat hem mig med mina saker, förresten så blev de nästan bara sängkläder me tillbehör, förutom de nya kökshanddukar,en ny gosig filt för kyligare sommardagar på altanen.

Som sagt väl hemma var de bara hoppa in i duschen och sätta sig på tian mot viggan. Där va de tydligen fest. Älskade Marielle hade styrt lite :) Vilket i slutändan blev ren katastrof. Speciellt för min plånbok. Men men va gör man.



Idag har jag mest tvättat. Jag tror jag tvätttat sängkläder för säkert 50 dubbelsängar..känns de som iallafall. Men nu är de avklarat :) Emellan passen låg jag och Fiona och mös i sängen, hon var helt till sig över att få vara i sovrummet och speciellt i sängen, så hon vräkte ut sig. Vi somna brevid varandra...så mys.



Nu ere pastalunch/middag


Tjingeling :D
2009-08-15 @ 17:03:02 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0