Godkväll...

Maddie va förbi en kortis och snackade skit.. Jag tycker såå synd om henne som nu dragits med influensa i 3 veckors tid och fortfarande är det inte bättre :( ♥
Vi hoppas
hon blir bättre till nästa helg för då ere partajj! wee. Fint besök från finland väntar. :D



Imorgon är det äntligen fredag
och helgen är här igen. Fantastiskt. Jag trodde ja skulle få jobba i helgen och hoppades faktiskt på de enda tills idag när jag fick veta att jag inte fått någon övertid. Då kände jag att de kanske var lika bra. För usch så slut jag är efter denna vecka.....behöver nog ledigt ändå.  Jag ska ju bara hundvakt också. Åt lille Gismoo..Matte är ju nere i grekland och roar sig.


Haha han är sötast

Sitter och kollar på scary movie 3 och äter ostbågar. haha vilken muppfilm. David är påväg hit och ska lämna en tavla som han gjort på min älskade Fiona. Den ska sitta i hallen. Är ungefär 16 A4 stor :D 


Mamma har köpt en bok åt mig, Henrik Fexeus- Konsten att läsa tankar. Jag blev helt såld på den när jag såg den. Någon som läst den som vet om de är nåt att hurra för.?
 Jag ska iallafall påbörja den ikväll.




Godnatt kära ni ♥
2009-08-27 @ 22:27:15 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0