att längta

helgen har varit bra! tog d lungt igår och myste lite på täby begravningsplats :) Nej inte på kyrkogården. Brevid :P
Där bor nämligen två sköna brudar. Så igår blev det Heartbreak hotel och lite olivpopcorn :P


Idag kom mamsen förbi och sen bar det av mot arninge och täby för lite shopping. Jag ville nämligen köpa ett trådlöst tangentbord+mus så jag kan köra datorn på tvn. David köpte det åt mig...:$ så TACK så jättemycket!
Så nu slipper jag sitta med åbäket i knät...:) Däremot så märkte jag ju att jag ser fruktansvärt dåligt så de blev brillorna på när ja sitter framför datorn :P Det va längesen jag hade dom på och känner att jag BORDE börja använda dom lite mer. Min stackars syn e ju inte bäst i världen...




Ikväll blir de filmmys nu när ja kan se på tvn. Har lite på datorn som kan vara värt att se :)


Min konstnärliga sida kom fram igen :D


Hej hej
2009-08-30 @ 20:08:07 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Bumbii

så konstnärlig så!

2009-08-31 @ 15:09:59
Postat av: Lovisa winther är mitt namn! :D

åh va fin blogg du har :D

2009-08-31 @ 15:16:45
URL: http://lovisawinther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0