År 2052 går jag i pension...

Pension kom på tal idag på jobbet..så jag passade på att räkna ut hur lång tid de återstår av mitt arbetsliv...Jag kan nästan påstå att de är ett tag kvar.

Nog om de.


Idag var det jobb och någon, vill inte nämna några namn skicka ett sms till mig 05:23 imorse och PÅSTOD att de var jobb snart. Då blir man inte så lycklig.  Visserligen på ett mkt trevligt sätt så jag förlåter dig för denna gång. :)
Jag gick upp och rastade den lilla råttan innan jag skulle bege mig till bussen. Jag täntke gå i tid då ja skulle boka en tvättstugetid påvägen. Men när jag kommer ut och ska låsa dörren inser jag att min nyckel e borta. I all panik vänder jag upp o ner på lgh i jakt på nyckeln. Klockan hinner självklart passera 19 över och jag missar bussen. Får ringa M och be honom hämta mig här istället. Pinsamt,Men jag fann iallafall nyckeln på de mest otippade stället. :P


Igår kväll blev gismo helt galen... jag lyckades även få de på film. Findus förstår inte alls va den lilla svarta saken lider av..ursäkta mitt garv men de var fruktansvärt roligt och jag var trött :P

Inatt kommer matte hem men först ska gismo ha en natt till här. Gärna för mig..han e så mysig och ligger o kramas i sängen. Katterna e dock inte lika lyckliga eftersom det normalt är deras roll.

 

 

Nu ska jag laga fiskpinnar smaksatta  med citron och lite potatismos. Mumma :)

2009-08-31 @ 18:15:10 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: mamsen

Hahahahahahah....dom är helt underbara ;)

2009-08-31 @ 18:26:19
Postat av: Mamsen

ooops, har problem med o göra ett inlägg ;( lika obegåvad som vanligt.

Hahahahah dom är helt underbara.......;)

2009-08-31 @ 18:28:16
Postat av: mamsen

ooops, har problem med o göra ett inlägg ;( lika obegåvad som vanligt.

Hahahahah dom är helt underbara.......;)

2009-08-31 @ 18:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0