Äntligen fredag äntligen...

och veckan är faktiskt slut igen... :)

Sitter vid frukostbordet och funderade på att koka lite ägg till frukost. Det var länge sen :)
Imorse vaknade jag utvilad. Helt otroligt. Men jag tror jag kommit på knepet för att inte vara trött varje morgon......

.......att gå o lägga sig senast 11. :) Det har ju blivit en av mina mindre starka sidor att förstå att jag inte kan sitta uppe till 01.00 utan o vara dötrött dagen efter.





Snart är det promenad till kragsta och sen beger vi oss mot jobbet. Ikväll ska jag hämta Gismo, han ska sova här ikväll det lilla odjuret.


På lördag ska jag åka ut till sigtuna och gå på marknad med min käre mor. Det kan bli riktigt mysigt faktiskt. Tar me me lillplutten också, så får han komma ut på äventyr.



Jag har en förmåga att bli Picasso när jag är på jobbet.... (?)


nej nu ere frukost. Adjö
2009-08-28 @ 09:35:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0