Äntligen...

Blogg.se muppar sig alltid när jag är skrivsugen....


Gick över till brudarna på begravningsplatsen och umgicks lite..hade fruktansvärt tråkigt hemma. Så ensamt :(


Gizmo träffade sammy...dom blev kära och kissade på sig...haha mupphundar.




Jag berättade väl förresten om att David varit här o fotat min lilla prinsesskatt? Nu har han iallafall skrivit ut en tavla på A4x16. Den sitter nu i hallen.. jag är kär.. hon eså fin.


Tyvärr är bilden lite orättvis med färger etc. Men det blev sjukt bra. Hon gör sig bra där.

Det roliga är att när jag hade satt upp den hoppa hon upp på byrån, tryckte tasssen mot bilden och hoppa ner igen..som att hon bara vill signera den liksom :) Sötkatt!

Igår va jag faktiskt trött vi den här tiden men idag e ja helt klarvaken och kommer nog ha problem att somna :/ inte så bra. tidigt imorrn....också.


"Your opinion,what is that, a different point of view...."

-Sister Hazel-Your Winter






2009-08-31 @ 22:06:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lowa

Vad härlig den var! =)

2009-09-01 @ 18:34:32
URL: http://sketchahalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0