Ännu en dag avverkad..

Så var det bara en dag kvar på veckan...innan de va ledigt. igen

Jag gillare! Jag har nämligen inte the time of my life på jobbet precis... och de syns ju ibland... jag praoar som picasso deltid när det inte finns någonting annat att göra :D


Jag menar hej jag är rätt nöjd, nu e man ju livrädd att nån dåre ska "städa tavlan" och förstöra detta alldeles fantastiska konstverk...


Igår blev de lugn och ro framför en film. Först "Hur man blir av med en kille på 10 dagar" Den filmen är ju så bra...
Sen en skräckis så ja knappt kunde sova....typiskt mig att ens bööörja kolla på en skräckfilm när jag vet att jag efteråt nästan hellre sover under sängen än i.

Förutom de går livet bra....just nu är det sådär hemskt mörkt ute för Oskar har tittat förbi..ni vet han med hammare som slår och varje gång han blinkar så blixtrar de....(?) Ja, låt mig fortfarande tro på tjaffset man blev ilurad när man va 5.








Hursomhelst. Imorgon är en annan dag.

Snart blir de vetelängd och ett glas cola, om grannen bara fick mitt sms och uppfattade att hon skulle köpa cola.!
2009-08-13 @ 18:03:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0