Update.

Eftersom jag har så otroligt lite o göra så kan man ju alltid skriva några rader i lilla dagboken.

Jag sitter för o va helt ärlig nästan bara o väntar på att få gå ner o klippa mig. Det är liksom dagens höjdpunkt. We.
Jag hade först förhoppningar på vädret att det skulle bli någorlunda. men icke. Så jag har hållt mig inomhus. Tänkte faktiskt ta en promenad efter frissan trots allt.

Imorgon är det jobb igen och en sån där riktigt rivstart. 11-19          blä


Jag har suttit o funderat lite..jag har ju en tatuering på insadan vid vristen där de står "Mamma" i skrivstil. Jag har funderat på eftersom den är så himla liten att bygga ut den lite. Och jag har kommit på precis vad ja vill ha. En kvist med körsbärsblommor som ska gå ner på foten. Låter inte de fint? :) jag tycker de är så himla fint me nåt litet på foten!
Ska kika runt lite o kanske se om man kan skissa ner något. Skulle va fint till sommaren!




Nu ska jag lyssna vidare på Lars. Tänk att han alltid kan.

2009-04-21 @ 14:03:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0