Underbara dag.

Ja, jag vågar nästan säga att denna dag varit perfekt. Jag vaknade och kände att jag bara var glad. Och de har hållt i sig hela dagen.

Dagen på jobbet var smärtfri och gick fortare än mina 'långdagar' brukar. När dagen väl var slut så hoppade jag av skjussen vid statoil i bällsta och promenerade hem. :) Eftersom jag "bara" gick till bällsta imorse och inte till vallentuna, var jag tvungen att kompensera med en kvällspromenad. Sjukt mysigt. Min tid för mig själv att bara få gå i egna tankar och lyssna på musik. Bäst

Imorgon är de förmiddagspass vilket innebär 08,00-16,15. Skönt. Sen på fredag bär de av på årets kryssning. Sååååå taggad. Med min alldeles egna lilla partyprinsessa också!

Jag hade tänkt att skriva en hel del nu men såg att de va Roomservice med EMD :P Viiill man ju inte missa. Hunks!

Så jag återkommer lite senare :)

Pöss


2009-04-22 @ 20:09:53 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0